Pereiti prie turinio

Aiškinamuosiuose ir verčiamuosiuose žodynuose jie grupuojami lizdais rūšinių terminų straipsniai lizde pateikiami abėcėlės tvarka ar abėcėlės tvarka hierarchiškai ir rikiuojami abėcėlės tvarka pagal lizdo antraštinį žodį arba visi pateikiami pagal abėcėlę. Šiais reikalavimais rekomenduojama vadovautis ir ne pagal Valstybinės lietuvių kalbos komisijos įgyvendinamas kalbos programas rengiamų, bet Terminų žodynų vertinimo taisyklių nustatyta tvarka Valstybinei lietuvių kalbos komisijai teiktinų vertinti žodynų rengėjams. Kai naudojama vietinės saugyklos režimu, duomenys gali būti saugomi sesijose. Žodyno sudėtis Šie reikalavimai taikomi terminų žodynams toliau — žodynai , rengiamiems pagal Valstybinės lietuvių kalbos komisijos įgyvendinamas kalbos programas ir vertinamiems pagal Terminų žodynų vertinimo taisykles, patvirtintas Valstybinės lietuvių kalbos komisijos m.

Sudarant Kas prezervatyvai nario dydis planą ar planuojant reklamą tam tikrose media kanaluose, Jums padės media žodynėlis Advertorial — reklaminis straipsnis, tačiau parašytas taip tarsi tai būtų objektyvus straipsnis arba objektyvi leidinio žurnalistų nuomonė.

ATL Above the line promotion — Pagrindinis terminas reiškia, kad pasitelkiant masines informavimo priemones TV, radijas, internetas ir kt. Pagrindinis terminas — auditorija.

MEDIA žodynėlis – pagrindiniai reklamos terminai

Demografiniai rodikliai padeda pasirinkti norimą ar tikslinę auditoriją. BTL Below the line promotion — Pagrindinis terminas ne masinio informavimo priemones, tokias kaip nuolaidos, kuponai, prizai ir pan.

Pagrindinis terminas

Campaign — kampanija. Marketingo priemonių naudojimo laiko tarpas. Channel Share — kanalo dalis, auditorijos procentinis skaičius, kuris tenka konkrečiam kanalui per tam tikrą matuojamą periodą ir tai padeda analizuoti TV reitingus. Commercial Break — reklamos pertrauka.

Televizijos, radijuje transliacijoje esanti pertrauka, per kuria pateikiama reklama. Cost per Thousand CPT — žmonių pasiekti reikalinga suma.

Pagrindinis terminas

Reitingo vieneto kaina, pvz. Digital media — skaitmeniniai žiniasklaidos kanalai populiariausi kanalai — internetas, skaitmeninė TV. Direct mail — reklama paštu.

Įvairiausių reklaminių lankstinukų, leidinių siuntimas bei platinimas į gyventojų pašto dėžutes.

  1. Mano ūkis - Baigėsi pasėlių deklaravimo pagrindinis terminas
  2. Pagrindiniai terminai – Privatumas ir sąlygos – Google

Media Mix arba kompleksinė reklama - žiniasklaidos Pagrindinis terminas derinys. Kai yra kampanijos metu naudojami keli žiniasklaidos kanalai, kad būtų pasiekti geresni rezultatai.

Prefektas yra ... Termino, savybių ir pagrindinių savybių reikšmė

Morning Drive -time — rytinis klausomiausias laikas. Radijuje naudojamas terminas, apibūdinantis daugiausiai klausytojų turintį dienos metą. Net Expenditure — galutinės išlaidos, atskaičius nuolaidas po media kanalų. Apskaičiuojama galimybė, kiek kartų auditorija gali pamatyti išgirsti reklaminį klipą pasirinktame žiniasklaidos kanale.

Sudarant media planą ar planuojant reklamą tam tikrose media kanaluose, Jums padės media žodynėlis Advertorial — reklaminis straipsnis, tačiau parašytas taip tarsi tai būtų objektyvus straipsnis arba objektyvi leidinio žurnalistų nuomonė. ATL Above the line promotion — tai reiškia, kad pasitelkiant masines informavimo priemones TV, radijas, internetas ir kt.

Penetration — persidengimas. Procentas žmonių su tais pačiais demografiniais kriterijais, turinčių galimybę naudoti tą pačią žiniasklaidos priemonę.

Pagrindinis odos priežiūros terminų žodynas

Peoplemeters — TV metrai. Tai yra technologija, skaičiuojanti TV auditorijos kiekį.

  • pagrindinis terminas | Raštavorubai.lt
  • Algoritmas Procesas arba taisyklių rinkinys, taikomas kompiuteriui vykdant problemų sprendimo operacijas.

Namų ūkiuose yra įrengti TC metrų aparatai, nustato kada, kiek laiko ir kokį kanalą žiūrėjo kiekvienas namų ūkio gyventojas. Post Analysis- kampanijos analizė pasibaigus kampanijai. Product placement — produkto talpinimas.

Privatumas ir sąlygos

Tai netiesioginė reklama, kuomet TV laidų, serialų ar filmų veikėjai naudoja, vartoja produktą. Qualitative Research — kokybinis tyrimas. Atliekami kokybiniai tyrimai interviu, diskusija ir dirbama su mažesnėmis respondentų grupėmis, kad būtų galima gauti gilesnę analizę ir pasidaryti išvadas apie tai, kaip kampaniją vertino, kokia buvo nuomonė.

Pagrindinis terminas

Reach — pasiekiamumas. Pagal planą numatytos auditorijos pasiekiamumo procentinė dalis. Share — parodo procentinį auditorijos pasidalijimą, kuri tuo metu žiūrėjo TV, pagal žiūrėtą laiką tam tikru metu ir bendrą suma visuomet turi būti procentų.

Parengta pagal media-house.