Pereiti prie turinio

Rankos tiesios, alkūnės nesulenktos. Internete galite perskaityti daugybę straipsnių šia tema, paaiškindami, kaip veikia pratimai, preparatai, kremai ir kaip atrodo specialios varpos prailginimo procedūros. Sėdite tą patį kelią ir judate link jo, kol neįsiskverbs. Jei pasirinksite ilgintuvą, nuoseklūs rezultatai bus rodomi per šešis mėnesius. Galite investuoti į natūralius papildus, kurių veiksmai prisideda prie varpos dydžio padidėjimo. Kai tau atrodo, kad plauki lėtai, esi visiškai atsipalaidavęs..

Parsisiųsti:

Pagrindinis Skutimosi Išmokimas atsistoti ant rankų: 6 paprasti žingsniai Laba diena! Šiandien papasakosiu, kaip išmokti atsistoti ant rankų kaip profesionalūs sportininkai, gimnastai ir ekstremaliai. Tačiau tik nedidelė atkaklumo ir kantrybės dalis padės išmokti atsistoti ant rankų, nustebinti kitus tokiu įgūdžiu!

Ką mes turime daryti? Apie tai kalbėsiu šiame straipsnyje. Ranka - tiesiog įspūdingas triukas Daugelis gali manyti, kad rankinės reikšmė slypi vien tik tam, kad būtų parodytas geras fizinis pasirengimas, taip pat noras padaryti įspūdį kitiems.

Tiesą sakant, tiek vaikinas, tiek mergaitė naudos šį pratimą: suteikia didelę apkrovą kūno raumenims, priversdamas juos tonusuoti; ugdo pečių juostos, rankų ir kūno tvirtumą; gerina koordinaciją, pusiausvyros jausmą, moko valdyti savo kūną; pagerina galvos kraujotaką, prisotindamas smegenis deguonimi.

Pratimai dėl varpos plėtros

Kaip matote, galimybė stovėti ant rankų leidžia lavinti raumenų jėgą, išmokti juos jausti, taip pat pagerina gebėjimą išlaikyti pusiausvyrą. Todėl stendas yra ne tik įspūdingas triukas, bet ir naudingas įgūdis. Kaip mankštintis namuose: švino pratimai Žinoma, per 5 minutes šio įgūdžio neįmanoma įsisavinti - reikia šiek tiek įgūdžių. Jį galima sukurti pasitelkiant specialius parengiamuosius pratimus, kuriuos turite išmokti atlikti nepriekaištingai prieš bandant atsistoti ant rankų.

Pažiūrėkime, kokie pratimai reikalingi.

Tinkamos mitybos nauda

Pradėsime nuo stabilumo ugdymo ar pusiausvyros jausmo palaikymo erdvėje. Kompleksas yra pastatytas nuo paprasto iki sudėtingo. Įvaldę pirmą pratimą, galite pereiti prie kito ir galų gale pamatysite nuostabų rezultatą. Patikėk manimi! Tiltas Daugelis yra susipažinę su šio tipo pratimais. Tai padės padidinti jūsų tempimą ir priprasti pečius, rankas ir nugarą prie apkrovų.

10 geriausių sveikų maisto produktų

Kai išmoksite užtikrintai stovėti tilte, toliau tobulėkite. Iš šios padėties darykite atlošus, vaikščiokite po kambarį. Tada pabandykite padaryti tiltą iš stovinčios padėties. Tai nebus nereikalinga, jei galėsite grįžti į priešingą padėtį. Šiam pratimui aš rekomenduoju kasdien skirti minučių.

Pratimai stiprinti potencialą

Natūralu, kad po išankstinės treniruotės. Rankos atsistokite ant kalvos Padėkite rankas ant grindų, padarydami kietą juostą. Padėkite kojas ant pakeltos platformos. Norėdami tai padaryti, galite naudoti, pavyzdžiui, taburetę. Padidinkite atramos aukštį. Išmokite stumti į viršų toje padėtyje.

Ka jums reikia pratimo, kad padidintumete nari

Toliau didinkite kojų aukštį, kol pasieksite vertikalią padėtį. Atkreipkite dėmesį, kad tarp riešo ir pirštų galiukų turėtų būti lankas. Pagrindinis svoris turėtų būti laikomas Ka jums reikia pratimo po ranka. Tai ypač populiaru praktikuojantiems jogą ir lavinanti gerą pusiausvyros jausmą. Kaip atlikti: pritūpkite, padėkite delnus ant grindų, rankos - šiek tiek sulenktos Ka jums reikia pratimo tada reikia atsitraukti kelius į pažastis, o blauzdomis atsiremti į tricepsą; palaipsniui perkelkite kūno svorį į rankas, lėtai keldami kojas nuo grindų - kūnas turėtų būti horizontalus paviršiaus atžvilgiu.

Iš pradžių kad padidintumete nari galite laikyti šiek tiek sulenktas per alkūnes, tačiau ateityje reikia stengtis jas išlaikyti tiesias. Ir reikia žiūrėti ne į rankas, o į priekį ar aplink. Norėdami tai padaryti, jums reikia: tapti pradine padėtimi, kai reikia stumti grindis, kojas prie sienos; pradėkite lėtai vaikščioti aukštyn sienos link, tuo pat metu pritraukdami rankas arčiau jos; turite stengtis įsitvirtinti tokioje padėtyje, kai klubai yra tiesiog aukštesni nei pečių lygis, ir laikui bėgant išmoksite atsistoti tiesiai.

Tokia gimnastika padės pasiruošti, kad ateityje nebijotų rankos. Naudokite atramą Nepaisant to, kad daugelis sportininkų rekomenduoja išmokti stovėti be sienos, patarčiau pradėti nuo šio varianto.

Ka jums reikia pratimo, kad padidintumete nari

Ypač - jei nepakankamai pasitiki savo sugebėjimais. Taip pat geriau pradėti mokytis vaikams prie sienos - žinoma, prižiūrint suaugusiems.

Taigi, kaip tai padaryti - instrukcijos pradedantiesiems: prie sienos turite būti dviejų žingsnių atstumu, nukreipta kad padidintumete nari ją; Paimkite vieną koją į kad padidintumete nari, antroji turėtų sudaryti tiesią liniją su kūnu; vienu greitu judesiu padarykite spyruoklinį žingsnį ant ištiestos kojos ir staigiai pakreipkite kūną judėjimas turėtų vykti šlaunyje ; tuo pačiu metu padėkite rankas ant grindų, nuleiskite galvą ir pakelkite kitą koją; atraminė koja nukelkite nuo grindų ir abi galūnes pakelkite aukštyn.

Dėl to kūnas turėtų sudaryti tiesią liniją - apatinėje nugaros Ka jums reikia pratimo nėra deformacijos, pečiai nenuleidžia žemyn, žiūrėk į priekį.

  • Dabar pagal tradicijas kiekvieną programos elementą atskleisime atskirai.
  • Liaudies gynimo priemones padidejimas.
  • Geriausi krūtinės pratimai Sportas namuose yra puiki galimybė užsiėmusiems žmonėms ir tiems, kurie turi biudžetą.

Išlipti iš stelažo lengva - pirmiausia nuleiskite vieną koją, paskui - antrą. Nerekomenduoju ilgą laiką praktikuoti šį stovą prie sienos - tada bus sunku priprasti tai daryti be palaikymo.

Kai tik gausite šią parinktį be jokių problemų, pereikite prie kito žingsnio. Mokymasis be palaikymo Išmokę atsistoti prie sienos namuose, galite pereiti prie pasirinkimo, kuris iš pradžių buvo jūsų tikslas. Taigi, veiksmai taškuose: pasilenkite į priekį ir atremkite delnus ant grindų; nustumkite vieną koją nuo grindų, mesti kitą į viršų, kad padidintumete nari patraukite atraminę koją; kūnas turėtų sudaryti vieną liniją - todėl nedelsdami ištieskite kad padidintumete nari juosmens srityje ir išvenkite deformacijos.

Pasilenkti ant grindų būtina ne pačia delnu, o pirštais - pagrindinis krūvis turėtų būti jaučiamas jų sujungimo su delnu srityje. Rankos tiesios, alkūnės nesulenktos. Žiūrėkite tiesiai, o ne žemyn. Palikti juos tokiame stelaže yra paprasta - pirmiausia nuleisk vieną koją žemyn, o paskui kitą. Kai slidinėjate į šoną, pasukite į kritimo šoną ir pirmiausia nuleiskite ant vienos kojos, o paskui ant kitos.

Išsami vaizdo instrukcija Tai visos mokymosi paslaptys, kuriomis norėjau pasidalinti su jumis! Sėkmės treniruotėse! Mūsų reitinge rasite geriausias pozas mylėdamiesi.

Meilės pozos: išbandykite viską! Ar jūsų lytiniame gyvenime trūksta įvairovės? Kuo ilgiau Ka jums reikia pratimo su vienu partneriu, tuo nuobodesnis seksas tampa. Geros žinios: labai lengva tai ištaisyti išbandžius naujas pozas, kai mylite mes jums nesiūlome analinio sekso Taigi, jūs turite naujų pozų mylėdamiesi kiekvieną mėnesio dieną ir net gausiai! Padėkite žirkles Kai žirklės kelia, jūs gulite ant savo dešinės pusės; jis yra ant Kaip padidinti akiu nari, važinėja tavo dešine koja ir griebia tave kaire koja.

Kaip mankštintis namuose: švino pratimai

Tegul vaikinas šioje pozoje seksui tuo didejantis narys, kiek yra apzvalgos metu dirba rankomis. Jūs gulite veidu ant lovos, kojos tiesios, klubai šiek tiek pakelti.

Ka jums reikia pratimo, kad padidintumete nari

Ši poza garantuoja gilų įsiskverbimą. Tavo vaikino narys tau atrodys dar didesnis. Seklūs įėjimai ir gilus kvėpavimas padės jam ilgiau išsilaikyti. G taškas Jūs gulite ant nugaros, o kojos ilsisi ant pečių. Tai nuostabi meilės poza, nes pakėlus kojas susiaurėja makštis ir stimuliuojamas G taškas. Paprašykite jo pasukti jus iš vienos pusės į kitą arba aukštyn ir žemyn. Tada jo narys tiesiogiai bendraus su jūsų tašku G.

Akis į akį Šioje padėtyje, mylėdamasis, jis sėdi ant kad padidintumete nari arba ant lovos krašto; tu sėdi priešais jį jam ant kelių. Jūs kontroliuojate įsiskverbimo kampą ir gylį. Jei pozuojate seksui, akis į akį sėdint, jūs galite mylėtis labai ilgą laiką.

Dirbkite pirštais ir rankomis. Sėdimoje padėtyje galite paliesti rankomis bet kurią savo kūno vietą, kad paįvairintumėte pojūčius. Jojimo padėjėjas Panašiai kaip populiarios žirgo moters poza, tu sėdi ant jos, atsispausdamas nuo jo krūtinės ir slinkdamas aukštyn ir žemyn klubus.

Bet čia jis jums padeda, palaiko jūsų svorį, ir griebia už klubų, kildamas link kiekvieno judesio. Ši poza kojos tiek neapsunkina, todėl jums bus lengviau pasiekti orgazmą. Keisdami įėjimo gylį, galite stimuliuoti skirtingas makšties dalis. Šokinėjanti varlė. Tai yra modifikuotas šuns stilius. Atsistokite ant alkūnių ir kelių, pakelkite klubus ir nuleiskite galvą bei rankas ant lovos.

kad padidintumete nari

Ka jums reikia pratimo, kad padidintumete nari

Ši poza suteikia gilų įsiskverbimą ir suteikia galimybę atsipalaiduoti ant pagalvės. Jūsų rankos laisvos, norint stimuliuoti klitorį. Balerun Atsistojęs ant vienos kojos, atsigręžk į vaikiną ir suimk savo liemenį su antra koja, leisdamas jam palaikyti tave. Leiskite susidurti vienas su kitu dėl didesnio intymumo.

Ka jums reikia pratimo, kad padidintumete nari

Jei turite pakankamai lankstumo, melskite pakeltą koją ant peties, kad dar giliau įsiskverbtumėte. Kaubojus pozuoja Jojimo poza: Kaip Jūs sėdite ant jo, atsitraukdami nuo jo krūtinės ir slankiodami aukštyn ir žemyn jo klubus. Norėdami palengvinti jo dubens apkrovą, galite pasilenkti ir pasilenkti ant jo klubų.

Šioje pozicijoje jūs atitraukiate jo orgazmą ir sustiprinate savo. Patirkite naujus pojūčius, kurie suteiks jums raitelio pozą, paskleidžiant kelius į šonus ar prispaudžiant prie kūno.

Ka jums reikia pratimo, kad padidintumete nari

Pozavo sekso kamščiatraukiui Atsiremkite į alkūnę prie lovos krašto, suspausdami klubus. Vyras liūdina tave stovėdamas ir įeina iš paskos. Laikydami aptemptas kojas, kad padidintumete nari vyrui stipresnį suspaudimą, kai jis prasiskverbia. Pabandykite šiek tiek judinti klubus tuo pačiu tempu.

Šalyje su arkliuku Padėkite delnus ant grindų ir leiskite pakelti už baseino. Tada apvyniokite klubus aplink jo juosmenį. Tai ne tik puikus rankos pratimas, bet ir gilus įsiskverbimas bei galimybė pasigrožėti jūsų žavesiu. Jei rankos pavargusios, ilsėkitės ant lovos krašto.